Heb je een hulpmiddel? Meld je ervaringen

Heb je dit jaar positieve of negatieve ervaringen opgedaan met een hulpmiddel? Doe dan mee met Meldactie hulpmiddelen van cliëntenorganisatie Ieder(in).

In 2022 moeten veel voorkomende problemen op het gebied van hulpmiddelen verholpen zijn. Dat is zo afgesproken met gemeenten, zorgverzekeraars en leveranciers. Als cliëntenorganisaties willen we met de meldactie scherp in de gaten houden of het vanaf nu inderdaad beter gaat.

Heb je in 2022 een hulpmiddel aangevraagd, geleverd gekregen, laten meeverhuizen, laten onderhouden of repareren? Wij horen heel graag je ervaringen. Laat ons weten waar het toch nog misgaat. Maar ook positieve ervaringen zijn zeker welkom!

Vragenlijst

Het melden van ervaringen kan via een online vragenlijst. Invullen duurt vijf tot tien minuten.

Ga hier naar de vragenlijst Meldactie Hulpmiddelen.

Telefonisch melden

Liever telefonisch melden? Dat kan ook. Bel naar het Meldpunt van Ieder(in) op 085-400 70 22.
Het Meldpunt is bereikbaar op dinsdag t/m donderdag van 10.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur. (Maandag en vrijdag is het gesloten.)

De meldactie is een initiatief van Ieder(in), CP Nederland, DON, EMB Nederland, Per Saldo, Patiëntenfederatie Nederland en Spierziekten Nederland.

(Bron en meer informatie: Ieder(in))

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *